Jak możemy przeczytać na stronie internetowej miasta, wszystkie sprawy od poniedziałku, 16 marca, mieszkańcy Tarnowskich Gór będą załatwiać zdalnie, czyli za pośrednictwem internetu, telefonów oraz platform ePUAP.
Jak działa Urząd Miejski w Tarnowskich Górach?
Z kolei, te szczególnie pilne oraz niecierpiące zwłoki sprawy, które załatwimy w UM, będą możliwe. Trzeba jednak najpierw umówić się na wizytę telefonicznie. Najważniejsze numery wydziałów znajdą państwo natomiast poniżej.
Warto także wspomnieć, że pisma nie wymagające potwierdzenia będą mogły być wrzucane do urn ustawionych przez wejściem do budynku Urzędu na Rynku (Ratusz) – musimy jednak pamiętać, aby dokumenty znajdowały się w zaklejonej kopercie.
- Z góry dziękujemy za zrozumienie i zastosowanie się do niniejszej prośby, ponieważ nasze odpowiedzialne zachowania mają pomóc chronić nas wszystkich przed groźną infekcją i zachorowaniem - dodają władze miasta.
Jak skontaktować się z Urzędem internetowo?
- e-mail: [email protected]
- E-urząd dostępny pod adresem https://e-urzad.tarnowskiegory.pl
- E-puap dostępny pod adresem https://epuap.gov.pl/wps/portal
Jak skontaktować się z Urzędem telefonicznie?
- Urząd Stanu Cywilnego i Spraw Obywatelskich - /32/ 39 33 633 – rejestracja zgonów i urodzeń; /32/ 39 33 700 – dowody osobiste; /32/ 39 33 702 – ewidencja ludności, meldunki, sprawy wyborcze
- Centrala Urzędu Miejskiego - /32/ 39 33 600, /32/ 39 33 601
- Punkt Informacyjny Urzędu Miejskiego - /32/ 39 33 761
Jak globalne ocieplenie zmienia wakacyjne trendy?
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?