- Koncern Volkswagen, do którego należy Skoda, dobrze wykorzystuje swoją wielomarkowość - uważa ekspert motoryzacyjny Grzegorz Fiołek.
Wiadomo, że mieszkańcy woj. śląskiego wolą pizzę od knedlików, jednocześnie bliżej im dziś do czeskiej myśli motoryzacyjnej niż włoskiej. Jeszcze w pierwszym półroczu 2011 r. zdecydowanie najpopularniejszą marką w segmencie aut nowych był Fiat (2549 sprzedanych samochodów, ponad 11-procentowy udział w rynku).
A po Fiacie... przyszła pora na Skodę. Czytaj na dziennikzachodni.pl
*Tauron Nowa Muzyka ZNAJDŹ SIĘ NA ZDJĘCIACH
*Beerfest 2012 zakończony ZOBACZ ZDJĘCIA
*KONKURS FOTOLATO 2012: Przyślij zdjęcia, zgarnij nagrody!
Otwarcie sezonu motocyklowego na Jasnej Górze
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?