W Górnośląskim Centrum Rehabilitacji „Repty” w Tarnowskich Górach Poczta Polska uruchomiła 15 października placówkę w pełni dostosowaną do potrzeb osób niepełnosprawnych.
Krystian Oleszczyk, dyrektor GCR „Repty”, przypomina, że w ośrodku placówka pocztowa działa od kilku dziesięcioleci. Leczący się zatem w Tarnowskich Górach pacjenci, którzy średnio przebywają tutaj około trzech tygodni, mieli zawsze możliwość skorzystania z usług poczty.
Czym zatem nowa poczta w GCR Repty różni się od tej starej? Została tak zorganizowana i przebudowana, aby na przykład osoby poruszające się na wózkach inwalidzkich – a jest ich w Reptach sporo – nie miały problemu, by nadać paczkę czy list. Wszystkie informacje o usługach poczty są dostępne w okienku z ladą na odpowiedniej wysokości, tak, aby pacjent mógł łatwo porozumieć się z pracownikiem.
Nowa poczta w GCR Repty jest też tak zaprojektowana, aby mogły w niej pracować bez żadnych utrudnień osoby niepełnosprawne. O tym, że wszystko zostało zaprojektowane i zrealizowane jak należy, zaświadcza również certyfikat „Obiekt bez barier” przyznany placówce Poczty Polskiej przez fundację Integracja. Jej przedstawiciele skontrolowali placówkę w Reptach.
To druga placówka – po Centrum Rehabilitacji Stocer w Konstancinie – jaką Poczta Polska dostosowała do potrzeb osób niepełnosprawnych. Paweł Włoch, członek zarządu Poczty Polskiej, podkreślił wczoraj w Tarnowskich Górach, że jego firma chce podnosić jakość obsługi klientów i swoich usług.
– Poczta stawia na rozwój nowoczesnych, przyjaznych placówek, zlokalizowanych w dogodnych dla klientów miejscach – mówi Włoch.
W GCR „Repty” hospitalizowanych jest w ciągu roku około 6,5 tys. pacjentów.
Jak działają oszuści - fałszywe SMS "od najbliższych"
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?