Niekonwencjonalna promocja regionu na pyrzowickim lotnisku

Materiały prasowe/pkon
Na terenie lotniska, z którego korzysta rocznie ponad 2,5 mln pasażerów, powstała ekspozycja prezentująca walory turystyczne województwa śląskiego. Korytarz prowadzący z hali przylotów nowego terminalu do wyjścia z lotniska został zamieniony w instalację artystyczną dającą przedsmak kontaktu z regionem.

Prezentację zbudowano w oparciu o skojarzenia z naturą, odpoczynkiem, przygodą a także dziedzictwem industrialnym – jako fascynującym spotkaniem z historią. Podróżny przylatujący do Pyrzowic zobaczy region pełen pozytywnej energii, młody, inspirujący, a zarazem świadomy swoich korzeni.

Obrazy atrakcji regionu podane w oryginalny sposób w formie wielkich graficznych kolaży przez projektantkę Matyldę Salajewską tworzą niepowtarzalny klimat dla pierwszego kontaktu z regionem. Prezentacji towarzyszy muzyka autorstwa Roberta Nizińskiego, która „podąża” za podróżnym przez całą drogę do wyjścia z lotniska i daje możliwość odbioru miłego powitania jeszcze kolejnym zmysłem – słuchem.

Promocja regionu na lotnisku w Pyrzowicach to kolejny etap budowania marki „Śląskie. Pozytywna energia” i realizowania przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego strategii komunikacji marketingowej.

Koncepcja na lotnisku została stworzona przez firmę GoodBrand/City Innovation Institute.

Jak zmieniły się tendencje zakupowe w czasie pandemii?

Wideo

Komentarze

Komentowanie artykułów jest możliwe wyłącznie dla zalogowanych Użytkowników. Cenimy wolność słowa i nieskrępowane dyskusje, ale serdecznie prosimy o przestrzeganie kultury osobistej, dobrych obyczajów i reguł prawa. Wszelkie wpisy, które nie są zgodne ze standardami, proszę zgłaszać do moderacji. Zaloguj się lub załóż konto

Nie hejtuj, pisz kulturalne i zgodne z prawem komentarze! Jeśli widzisz niestosowny wpis - kliknij „zgłoś nadużycie”.

Podaj powód zgłoszenia

Nikt jeszcze nie skomentował tego artykułu.
Dodaj ogłoszenie