W kręceniu spotu brał udział burmistrz Gabriel Tobor, który poprosił nawet o krótkie konsultacje językowe u japonisty Mirosława Błaszczaka, dyrektora Tarnogórskiego Centrum Kultury.
Nowa reklama nie ma być zwyczajną prezentacją terenów inwestycyjnych. - Nikt na taki przekaz nie zwróciłby uwagi - mówi Gabriel Tobor. Dlatego mamy spodziewać się ciekawego i zabawnego scenariusza, nawiązującego do ubiegłorocznej kampanii. Wtedy to inwestorów ulicami miasta do ratusza niesiono w lektyce! O tym spocie mówiła cała Polska. Pierwsza akcja Radzionkowa zakończyła się sukcesem. Za ponad 5,5 mln zł ratusz sprzedał cztery z ośmiu promowanych działek gminnych. Ponadto urzędowi udało się sprzedać także 13 działek pod budowę domów prywatnych.
- Nowa promocja medialna w ramach całej kampanii zakończy się na początku października i mniej więcej wtedy dobiegać będzie końca przetarg na sprzedaż kolejnej gminnej nieruchomości - mówi Jarosław Wroński, kierownik referatu promocji Urzędu Miasta w Radzionkowie.
Strefa Biznesu: Rewolucyjne zmiany w wynagrodzeniach milionów Polaków
Dołącz do nas na Facebooku!
Publikujemy najciekawsze artykuły, wydarzenia i konkursy. Jesteśmy tam gdzie nasi czytelnicy!
Kontakt z redakcją
Byłeś świadkiem ważnego zdarzenia? Widziałeś coś interesującego? Zrobiłeś ciekawe zdjęcie lub wideo?